Fokus – ZRCADLO
Časopis ZRCADLO
„Časopis pro fandy duševního zdraví.“
kategorie
kreativita / grafika / sazba
Časopisy ZRCADLO – online ke čtení a prohlížení
(Řazeno od čísla 100 dál – klikněte níže na zvolené číslo časopisu – v nové záložce vašeho prohlížeče se otevře soubor v PDF.)
Zrcadlo 100_online | Zrcadlo 101_online | Zrcadlo 102_online | Zrcadlo 103_online | Zrcadlo 104_online | Zrcadlo 105_2019_2stranky online | Zrcadlo 106_2019_2stranky online | Zrcadlo 107_2019_2stranky online | Zrcadlo 108_2020_2stranky online | Zrcadlo 109_2020_2stranky online| Zrcadlo 110_2020_2stranky online | Zrcadlo 111_2020_2stranky online | Zrcadlo 112_2021_2stranky online | Zrcadlo 113_2021_2stranky online | Zrcadlo 114_2021_2stranky online | Zrcadlo 115_2021_2stranky online | Zrcadlo 116_2021_2stranky online | Zrcadlo 117_online | Zrcadlo 118_online | Zrcadlo 119_online |Zrcadlo 120_online | Zrcadlo 121_online| Zrcadlo 122_online
Ukázky práce
KREATIVITA – COPYWRITING & GRAFIKA | PRODUKCE | REKLAMA
reference – komentáře:
Modrý Petr, tak jiný mezi grafiky. První grafik – a zároveň produkční, který čte požadavky, poslouchá návrhy, zaměřuje se na detaily, realizuje poptávky v termínu a předává je s přesnými instrukcemi.
Krom všeho oceňuji jeho chápání nepochopitelně popsaných požadavků od zákazníka.
Pro mě je Petr profesionál a textový umělec. Ta práce se slovy, textem, básně … jsem v tom dobrá, ale tak jako Vy ne.
NAPADÁ VÁS, V ČEM BYCHOM SI MOHLI ROZUMĚT?
NEBO NĚČEMU NEROZUMÍTE?
ZAVOLEJTE. NAPIŠTE.
UVIDÍTE, ŽE SPOLEČNĚ TO NAJDEME.
Jasně, že můžete mít dojem, že je všechno v pořádku. To je skvělé. Pokud nemáte sníženou rozlišovací schopnost, samozřejmě.
Nebo si říkáte, že by to mohlo být lepší, ale nevíte přesně co a hlavně jak na to. Nebo vám radí kamarádi, ať už u piva, nebo ve fitku, žena nebo sekretářka …
Nebo jen takový ten pocit někde mimo rozum, no znáte to. Zavolejte nebo napište. Třeba zjistíte, že podobné pocity nemáte sami a taky, že se s tím něco dá dělat.
Jasně, pořád se bavíme o textech, grafice, webech, billboardových kampaních nebo i pitomých reklamních propiskách, ze kterých nevystřelují pérka, či obyčejných vizitkách, které ovšem nejsou z kopírkárny odnaproti.
Život je krásný. Tak ať to je víc vidět.